IMG_0549-normal.jpg

Botdf :n kappaleet jäävät päähän soimaan! Siltä ei voi kyllä välttyä... Outoa,että olen näin rakastunut tähän bändiin... En yleensä rakastu mihinkään näin "pysyvästi" ja varmasti jos en vähän ajan päästä tykkääkään Botdf :sta,niin se ei kyllä ole pysyvää,ja seuraavassa hetkessä olen täysin humalassa koko bändiin... Olen vähän tälläinen outo,koska tykkään tälläisitä oudoista bändeistä... Mutta voikos sille minkään että on tälläinen wannabe-scene... Kaikki jotka olette koskaan käyneet sivulla,kiitos,kiitos,kiitos siitä todella paljon! ^^ Kuvassa Dahvie Vanity ja Jayy Von Monroe. <33 Jos olette koskaan rakastuneet mihinkään,pitäkää siitä kiinni! Vaikka rakkaus satuttaa,se myös tuo paljon iloa,ja olen ollut varmaan maailman positiivisin ihminen siitä lähtien kun olen ollut rakastuneena Blood On The Dance Flooriin ja Black Veil Bridesiin... <33 Olen niin iloinen! :)